Med risk för att...

...låta väldigt lik Blondinbella eller någon annan av hennes wannabes:

Bland det roligaste som finns är att hämta ut stora paket på posten. Mindre stora paket också förresten. Nu ska det packas upp.

OBS! Nästa stycke har ingen koppling till överstående stycke!

En läsare kontaktade mig nyss på msn med ett förslag om sommarmode. Vi får se vad som händer framöver här på bloggen. Förslaget handlade nämligen om bildtest av de här produkterna.

Jag ställer mig aningen tveksam men kanske kan övertalas på fyllan. Vad säger du Sälen? Ska vi beställa ett lager och bildblogga lite?

Jag har verkligen inget att blogga om. Så sommarmode it is Jonas.
Det enda roliga idag var när läget var 4-4 i matcher och Nygge hade ledningen med 1 mål med Pittburgh (bästa laget på spelet) mot mina defensivt starka mäktiga ankor.
Med 20 sekunder kvar åker Sälen ut för en löjlig slashing. Med 2.2 sekunder kvar i 3e perioden kommer kvitteringen. I förlängningen sticker Sälen upp på kontring, snett inåt bakåt, pang och dagens sammanlagda seger gick till Sälen för 3e gången i rad.
Nygge stormade ut och åkte hem, Sälen log

Ikväll smäller det! Menar naturligtvis inte Hv som kommer torska idag tyvärr. Nu jävlar ska våran korre tystas (detta lär jag f.ö. få äta upp)

// Sälen

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Affe

KlART ni ska! MUMS!

2009-04-08 @ 16:34:51
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0