Kvällens hypotes

Spelade lite poker igår kväll och kom fram till följande:

Lars Winnerbäck - Vinstmusik, bland annat en 1500 pott

The Clash - Kvällens största förlustpott på nästan 1000

Håkan Hellström - Här kommer dem fina händerna. AA och QQ varannan hand!

Thåström - Segt, varken upp eller ner

Random Ballader - Sakta uppåt

Jonas hypotes lyder: Ballader och lugna dängor är positivt för att tjäna ihop sitt levebröd. Helst ska man ha sorgliga texter också. Då kommer korten. Då kommer potterna. Då kommer pengarna.

Vad väntar ni på? Studenter och arbetslösa, jag har givit er svaret. Seså, in och vinn lite pengar!

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: elina

Rolig idé med olika musikteman!

Undrar om det har med sinnesstämning att göra eller snarare står i direkt relation till hur mycket pengar artisterna håvar in. ;)



Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med någon utav er här på tomtebloggen, men hittar ingen mail, så kontakta gärna mig.



ha det fint!

2009-04-15 @ 10:40:05
Postat av: Jonas

Det krävs ytterligare tester av pokermusik tror jag :)



Slängde iväg ett mail till dig med en adress där vi kan nås.

2009-04-15 @ 11:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0