Will there ever be a rainbow? (south park replik för att tydligöra min ogayhet)

Dagen idag har varit dålig på alla sätt och vis:

Trött som fan släpar man sig in till skolan. Där hålls ett mkt tråkigt och outvecklande seminarium som man i stort sett kunde varit utan. Sen sitter min grupp kvar i skolan i cirkus 4 timmar utan att åstadkomma nåt.
Går hem till Ralle och Cammomill. Är bara trött och sliten och går in på facebook och kollar. Där skriver en tjej som Sälen träffat lite att hon "gillar mig också men mer som en kompis". Deppar kvar på liljeholmen ett tag innan jag åker hem. På råslätt får jag vänta 30 min för 14 hade dratt innan utsatt tid och inte väntat in 1an (som den ska göra). Kommer innanför dörren, tänder lampan och pang där slutade den fungera. Slänger mig i soffan och bloggar om dagens misär.

Kommer inte på något med hela dagen som inte sög. Trist. Trist. Trist.

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Camme

"Kommer inte på något med hela dagen som inte sög. Trist. Trist. Trist."



Jaha!? Glassen med dekoration+kaffe? Roliga skämt? Mata ankorna? Sög det också?

2008-09-19 @ 22:03:40
URL: http://cammomill.blogg.se/
Postat av: Sälen

ledsen camme, men trots att dem sakerna gav silverkant på molnen regnade det hela dagen

2008-09-20 @ 00:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0