Väder och sånt

Det är något fel på Växjö. Vädret här är inte som i andra delar av Sverige. Det är som någon Narnia-häxa har överhanden här. Vädret är inte alltid uselt. Men nästan alltid deprimerande.

Angående Sälens inlägg tidigare idag. Jag är beredd att hålla med. Dagis var nog höjdpunkten i mitt liv. Jag var kung på legobyggande och inte helt usel på "vilostund". Man borde antingen gå på dagis hela livet eller vara hund. Äta, bajsa, sova, leka. Om något går åt helvete så finns det någon där som fixar till det. Det måste finnas en marknad för vuxendagis!

Efter att ha tillbringat dagen på biblioteket för att bli klar med ett projektarbete i nya kursen så har jag inte mycket vettigt att komma med. Jo just det. Jag såg en tjej igår med väldigt feta armar men "normal" kropp. Det var lustigt. Men jag orkar inte utveckla.

/ Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0