Vaknade.. på rätt sida?

Vaknade i morse, hade som vanligt några drömmar på näthinnan men känns inte så intressant kanske. Till skillnad mot vad jag skriver nu och kommer skriva sen.

Vaknade som sagt i morse. Sätter på tv:n för att kunna se vad klockan är. Klockan är 07.45, av med tv:n och ner med ansiktet i kudden igen.

Vaknade återigen i morse, den här gången var klockan 11 och Anna Book och någon kärring satt och diskutterade kvinnornas problem i dagens samhälle och bla bla bla tråkigt raljerande om fittstim och skyddsstängsel runt hjärtat och män som kan visa känslor som alla kvinnor vill ha, bla bla. Jag byter alltså kanal förbannad och hoppas på bättring på 6an. Möts av Våra värsta år. Jag tvingas alltså lämna sängen förbannad.

Mitt andra topic går även det i förbannadhetens tecken. Sofi Fahrman, gillar man henne? Nej man hatar henne. Jag hatar framförallt hennes poser. Är som Ben Stillers film om modellvärlden. 1 pose, sen inget mer. Kolla på denna bilden och sen vet ni hur hon ser ut på alla andra:


Varför ser hon alltid ut såhär? Visar 4 tänder och sen inte ett uttryck i facet. Jag hatar henne, jävla mode-bajsare. Usch

// Saelen

Kommentarer
Postat av: Patrik

Visst vill man bara ta ett baseballträ och justera henne till ett mer uttrycksfullt ansikte!?!?! Eller så att hon dör så man slipper henne, det är oxå helt ok.

2008-09-30 @ 13:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0