Usch, blä, fy och spott

Först och främst: Årtiondets värsta slöseri av tid ägde rum idag. Makalöst:

7.45 ringer klockan
8.40 går jag upp (snooze)
9.17 går bussen mot högskolan.
9.50-ish anländer jag. Går in till biblioteket där min grupp sitter, vi skulle träffas vid 10 för att snacka igenom oss inför möte med läraren.
10.30 går vi till mötet efter att min grupp pratat om mat i 35 min. Tro det eller ej, jag fann det ej amusing med sådant prat när man slitit upp sig i förtid.
10.31 sitter med läraren och vi ska berätta lite vad vi gjort, läraren förklarar vad vi gjort fel.
10.52 färdiga.
10.59 gick bussen till råslätt.
11.35 går bussen till barnarp från råslätt.
11.56 kommer jag hem och undrar varför i helvete jag lämnade sängen idag.

Enda jag fick ut av dagen var följande citat:
"haha, men visste du att en cigg förkortar livet 2 min. Ett glas vin 3 min. Men en arbetsdag förkortat livet med 8 timmar"

Det tyckte jag var kul, skämtet har säkert florerat ett bra tag men om det har nått mina öron har det förträngts.

Eller vänta nu. Ännu roligare hittills med dagen var ju det här:


Haha. Det var den värsta bilden jag någonsin har sett. Helt seriöst haha, Hur fan ser du ut?
(kan inte sätta fingret på det men något med det här kortet är allvarligt fel, är det nått med pannan?)

Dagens tips om morgondagen: Den här är bra. Man kan köpa den i samband med köp av expressen.

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Cammes mamma

Det var min och Stigotts absoluta favoritfilm en gång i tiden för länge, länge sedan. vi såg den hur många gånger som helst.

2008-09-11 @ 15:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0