Snabbis

Idag är det dimmigt ute. Det får mig att minnas ett av få minnen före min 16-årsdag.
Nämligen ett scooby doo-avsnitt när the "gänget! ska lösa mysteriet med den huvudlösa ryttaren som kom ridande ur dimman. Scooby Doos brorsa var med i detta avsnittet, "dum dum dum dum". Klassiskt
Jag och min bror var lite rädda för den där huvudlöse ryttaren. Låt oss säga att vi inte drog inte benen efter oss på väg hem från skolan om dimman låg tät över hedarna.. Inte sprang asså, men asså, vi hade bråttom. Är ni med?

Jag kokar ägg just nu, i en kast rullare. Dvs inte i äggkoknings-apparaten som finns, den förstod jag mig inte på. Jag vet ju inte heller hur fan man kokar ägg ordinary så katastrofen är i ankommande.

I övrigt är dagen en pluggdag så till vida att jag borde läsa men hittills har jag fastnat framför Forrest Gump på teven(trots att jag såg nästan hela för några dar sen), och nu alltså frulle. Jag vill ha en så där remote som den där bajsiga filmen kretsade runt, med adam sandler nivet. Jag vill spola fram till kvällen när jag läst hela dagen och kan känna mig bra. Vägen dit vill jag bara undvika.

"The greatest used cars-salesman alive, couldnt help me believe in your past or your lies" 

Detta inlägg var egentligen färdigskrivet, men då jag hämtade posten hade jag fått så många brev att jag var tvungen att skriva om det! Iofs utslaget på 1 vecka då jag inte brytt mig om högen som växt på köksbordet.
Hela 6 kuvert hade jag fått! Dem innehöll följande:

Aug månads Csn-pengar insatta på fel bank
Brev från Nordea
Sep månads Csn-pengar insatta på fel bank
Reklam från Jönköpings studentkår (det mesta värdelöst, en faktura om anskaffning av studentkort)
Faktura från Jusek som jag fick mail om igår att ej betala


Ja detta var det det sista brevet innehöll. Exklusiv kortlek minsann.
Jag och 99 pers till i Sverige som innehar. Eller?

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0