Sex and the City

Glömde helt bort att nämna att i söndags vann de himmelsblå hjältarna från Manchester med 6-0, därav den fyndiga rubriken som jag läste i nån krönika i aftonblaskan.



6 olika målskyttar och Stephen Ireland dominerade. Skönt att han kommit igång ordentligt och inte grävt ner sig efter diverse kalabalik förra året. En ganska rolig historia faktiskt:

Stephen Ireland befinner sig i Slovakien på landskamp. Han säger till tränaren att hans mormor har dött och får då åka hem tidigare. Dagen efter hör en levande mormor av sig till pressen och säger ungefär:

"Men vafan, jag lever juuuee!"

Stephen Ireland rättar då till sitt misstag och säger:

"Jag sa fel, det var min farmor som dött"

Dagen efter får man veta att också hon lever. Stackars Ireland sitter i klistret och får erkänna att han ville hem till sin flickvän som fått missfall. Jag tror nog att han hade fått sticka iväg på grund av det också. Idiot!

Dessutom är han 20 år och har inget hår. Typ som Kennedy. Synd om stackarn även om han är korkad.

/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0