Orka blogga...

...tänkte jag idag. Får se om det ändras i veckan.

Idag har jag umgåtts en hel del med min hund Joppe. Han är en korkad hund. Men ganska rolig ibland. Inte alls lydig. Men ganska snäll ibland.

Vi var ute och traskade en del idag. Satte oss på en sten och jag fick lite skisser gjorda till en ny tatuering. Skrev lite också, men det vågar jag knappast nämna då nästa inlägg troligtvis kommer vara ett hån från Sälen med diverse Family Guy-repliker om en viss "novel".


Joppes normala "jag lägger mig ivägen för alla och ser efterbliven ut"-liggande


Ibland är han inte alls jobbig. Idag var en sån dag.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Sälen

Ny tatuering? skrev på din novel? joppes hår har växt ut? vilka scoop!

2008-09-02 @ 11:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0