Lite längre, lite sämre

Det var länge sen jag skrev nu i bloggen med stort N på slutet. Inte just där men i vanliga fall inte heller.

Innebandy-comebacken gick alltså helt okej. Det roliga var innan träningen när Sälen kände sig ensam och övergiven och tvingades gå in och byta om med helt okända människor! Jonas och Sälen satt i bilen ett tag för att undvika det oundvikliga iallafall 10 minuter. Sen var det bara skoj, klubbtekniken var ju inte som den en gång varit (eller den var långt efter majoriteten av lirarna). Gick därför in och köttade som back, det var kul att göra nygge frustrerad när vi krossade motståndarna i matchen med 7-1. 1 ass fick jag till 7-1 målet som kanten stänkte dit iallafall.

Mitt hat just nu riktas mot alla som har palestina-sjalar på sig. Jag har retat Jonas litegrann om vad han ska bomba för nånting när han ikläder sig plagget, men iom att varenda jävel ståtar med sin politiska insatthet (eller hur) blir jag mer och mer irriterad. En normal sjal är helt okej dont get me wrong, det är den svarta och vita som jag intensivt stör mig på så fort jag ser den. Nu vet ni.

Förresten ser huset lika jävligt ut som när jag lämnade, nästan jävligare om det är möjligt. Jag fick dock en ide om en ide som Jonas tjatat om så imon ska den kanske bli verklighet. Det kan bli kul, dock kanske inte inlägget kommer imon men inom en snar framtid...

Seminarium idag, fick en fråga idag out of the blue. Ingen ville svara så läraren pekade ut Sälen och sa "Vi tar ngn av er där bak som ser så uttråkade ut". Det fanns två svar på frågan, en var redan sagd, Sälen omformulerade det första svaret och Läraren insåg att den där killen som alltid sitter längst bak och ser ut som en tattare nog troligen inte är Jurist-material. Sälen inser detta och inser även hur hans status sjönk till botten i lärarens ögon. trist

Konversation med Bussföraren:

Säl: Ungdom till Barnarp
Chaufför:Ungdom?
Säl: A, hehe..
Chaufför: Haha, tiden går snabbt
Säl: Tycker du också det?
Chaufför: HAHAHA, varsågod, hahah
Säl: Tack så mkt

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0