Kval utan val - Bahamas nästa?

Sälen har lurat in mig på att vi borde kvala in till Pokerstars Bahamas-turnering. Jag är ganska lättlurad så jag tror ju på att vi kommer klara det. Ikväll försökte vi ta oss till veckofinalen. Det gick sådär. Jag kom 8a med 3 platser till finalen. Men fick några dollar för besväret och kom längre än Sälen även om jag åkte ut som en riktig tomte.

Sälen åkte mkt skojsamt ut med KT mot AQKTx flopp...

När vi spelar tillsammans några stycken så är det roligaste som finns att "skrika fram" kortet som dödar den andre. Jag satt med andra ord och skrek "Kneeeeeckt"... Turn var blank, men på älskade River kom den vackra J och Sälen åkte ut med tvåpar mot stege.

Lite får man njuta åt andras olycka tycker jag allt.

Nu blir det Criminal Minds, ännu en serie som startat igen i veckan.

Och kanske lite poker, för hela morgondagen ska det skrivas hemtenta.

/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0