I brist på annat

Jag inser ju att pokerinlägg överst inte är det allram est (han var fan rolig, babben och chet, babben och chet, sommarn 95 vi glömmer aldrig den) tilltalande för majoriteten av våra 5 läsare. Så här kommer ett inlägg med fokus på något annat.

Vafan jag har inget att skriva om.
Jag och Jonas ska iväg och handla snart iallafall. Nu verkar det också som om Jompa är tveksam på att gymma också. Vi ska ju testa "första gången gratis" igen var det tänkt, men nu verkar det falla i stöpet.

Om 3 dagar åker mamma till Kina. Då blir jag ensam ett jävla tag med mitt eget svineri och tölpiga uppförande. 
Förmaningar jag fått hittills:

Du vet väl hur man tvättar?
Se till att kolla värmepannans filter nån gång, blir kallt annars.
Tvätta av borden.
Ät inte pizza hela tiden.

Det här kommer säkert gå strålande...

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0