Freeeeeeze!

Jag var precis och handlade. Jag är dålig på att handla. Jag köper alltid massa saker som jag inte behöver.

Värst är det när jag ska handla mat. Jag köper både den ena grönsaken och den andra såsen som jag aldrig skulle få för mig att äta när jag väl kommer hem.



Den här "Police Force"-leksaken gick jag runt med i korgen fram tills jag upptäckte att alla verkade titta intresserat ner i min korg. Då fick jag kalla fötter och lämnade tillbaks den i hyllan. Så här i efterhand ångrar jag det beslutet grovt. Ser ni dem orangea pilarna till pistolen? Vet ni hur roliga sådana är? Och den kostade typ bara 69 spänn eller nåt sånt. Fan.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Martin Nilsson

Dina medkonsumenter lär ju kollat ännu konstigare på dig när du tog kort på den o lade tillbaka den... elli?

2008-09-16 @ 17:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0