Feel good in(lägg)c

Fick tips idag om att ställer men bara in kroppen på en tid man ska vakna. Ja då gör man det.
Testet är mycket viktigt då jag inte har väckarklocka och måste lära mig lita på min biologiska klocka (män har också en sådan.. som mäter tiden helt enkelt) (ja jag är en man) för att komma i tid till föreläsningarna kommande vecka.

Märkt att mina inlägg varit lite svarta på sistone och att min överdrift har varit närvarande. Många bra saker hände idag också, jag blev bjuden på glass och matade ankor i parken. Jag vann en lokal pokertourna och vi kom återigen upp i det tangerade rekordet för unika träffar för en dag. Fick även reda på att vi har lov i skolan, fattade inte riktigt vad dem dillade om men det var nåt speciellt med veckan som startar iom inträffandet av 6 oktober. Helgen började ju idag också. Dessutom fick jag reda på att Chell ska spöa man u på söndag och inte imon vilket gör att jag kan se den.
Härligt att spöa 2 manchester-lag inom 8 dagar.

Dessutom:  
  Salvador Cañete Det var stenhårt, uppoffrande träningsarbete som förbättrade hans speluppläggsförmåga från unik till legendarisk.

Va häärligt

Ska testa att vakna 10. Har jag tänkt.

rubriken? gorillaz ni vet, saknar dem lite

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0