Dröm-inlägg

Jonas efterlyste ett morgoninlägg så enjoy nu.

Somnade inte i tid igår så nu är jag tyvärr lite lagom trött. Dessutom så vaknade jag mitt i natten. Fördelen med det är att jag kom ihåg en dröm jag hade, tyvärr har jag ingen egentligen kronologisk ordning på den men ja:

I en del står vid strandkanten och ser 2 fenor i vattnet. Den ena åker därifrån, pga att jag är något slags djur så simmar jag mot fenan och tänker mat. När jag väl kommer dit är det en haj, som snabbt byter skepnad till min bror på en undervattenscross. Han jagar mig in till strandkanten och likt ett tv-spel får han poäng för detta. Jag hinner dock undan.
Nästa del är i ett flervåningshus. "VI" bor högt upp. En bil ska hämta mig men jag kommer på i sista sekund att jag glömt nått. Springer in i huset.
Nästa del är en slags stålbur som man tvingas gå runt runt i för att komma till mitten (som man tydligen vill). Dock ligger det folk överallt så man tvingas klättra på stålväggarna. Då andra också gör detta böjs dem ganska mycket. Jag och någon okänd skrattar åt detta faktum. Det var något med någon efterbliven kille i denna delen av drömmen.
Nästa del smyger jag och pluto (musses hund nivet) runt i ett hus som är bevakat av killar med vapen. När vi kommer till slutrummet som är massa pölar där små insekter lever i. Pluto försvinner på nått sätt och jag känner hur han håller på att dö men att han kämpar för sitt liv nånstans i en pöl med insekterna. Jag letar efter nåt, hittar det. Men blir påkommen av vakterna. Dröm slut

That was all

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0