Att åka buss

Jag har en fobi. Det är inte spindlar eller höjder eller någon annan mer "vanlig" fobi.

Jag hatar att åka buss. Eller kollektivt över huvud tagen. Man kan inte bestämma själv när man ska åka. Man kan inte skynda på eländet. Man kan fan ingenting. Därför undviker jag att åka buss nykter. Är man full som en åsna så kan det gå. Annars är det bara ångest. Det finns för mycket idioter på bussar.

För väldigt länge sedan var några av våra läsare ute och åkte buss. Då stannade bussen. Det finns många anledningar till att en buss stannar. Detta är en av de mer ovanliga:



(Tack till Richie Rich, Klubban och Horan för bilden, kommer inte ihåg vem jag fick den av)

/ Jonas

EDIT: Bilden är menad som ett avskräckande exempel! Martin Nilsson och alla andra som glorifierar våld och andra otäcka saker i samhället ska INTE tänka: "Fan va coolt! Jag ska åka buss!". Det är farligt med trafikolyckor! Tänk på det!

Kommentarer
Postat av: Säker källa

Det var Richie Rich som gav dig bilden!

2008-09-09 @ 10:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0