Speciell dag(som to slut för 2h 22 min sen)

Ni som känner tomteverktans redaktion kommer nedan få veta något mkt chockerande och upprörande så kanske borde ni redan nu sluta läsa för att undvika hjärtstillestånd och/eller slaganfall av det grövre slaget.

Idag har f.ö. varit mkt dåligt med inlägg på bloggen, Redaktionen ber om ursäkt och lovar bättring.

Imon ska Sälen städa huset. Han har under 3 veckors tid grisat, slabbat, ätit, kastat, vomerat, skräpat ner ett i vanliga fall rent hus med kläder, smulor, mat, papper, spya och naveludd.

Diskberget är inte så imense som det kanske hade kunnat vara om han inte hade kört 3 diskmaskiner, men det är ingrott med rester och diverse påbörjad ruttnad så den matchen kommer bli den svåraste.

Kläder finns det gott om spritt i huset. Framför diskmaskinen ligger träningskläder som är 2 veckor gamla, på köksbordet ligger en hög med tvätt som Sälen ambitiöst ordnade 3 dar in på ensamheten. På datorstolen (inte numer då jag slängde ner allt på golvet) ligger så pass mkt kläder att den är lika hög som jag är lång (nääästan). Smutskläder finns det gott om mao. Blir en hel del maskinkörningar imon..

Golvet är såpass smutsigt, då Sälen absolut inte gjort tillstymmelse till ansats att ta fram dammsugaren att man ser mer smuts än golv. Kommer bli en diger jakt efter elefanter imon var så säkra. Tror dessutom att soffan är paj nånstans för det ligger lite ludd som ser ut som isolering här på golvet. Någon som vet vad det kan vara?

Till chocken: Varken Sälen eller Jonas har ätit kanelbulle idag. PÅ KANELBULLENS DAG! Det går ju fan inte en dag annars att nån av oss klämmer en. Jag fattar inte hur detta gick till

Kolla på den, oäten och kvarglömd. Min mage skriker efter vedergällning, jag tystar den med lugnande ord om att morgondagen inte kommer levas i nyttighetens tecken. Magen lugnar ner sig litegrann men jag vet samtidigt att den kommer ge igen när jag sitter ner på toaletten och magen ska sammarbeta med baken (visst låter röven för grovt och rumpan för..Barnsligt? Gay? Under min nivå vokabulärt? Politiskt korrekt?)  för att avlägsna biprodukter från kroppen.


// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0