Om kvällen

Medan Jonas befinner sig på socialt uppdrag i verkligheten, något han uttryckligen känner stor motvilja inför.
Eller som han själv uttrycker sig:

"Jag gillar inte att umgås med okända människor i en stel omgivning"

På annan ort tog Sälen och hans B-lagskompisar 3e raka segern av 3 möjliga. Ville P öppnar målskyttet i en mkt rolig och hård match som slutar 3-2 där avgörandet kommer med 13 sekunder kvar. Som belöning får han tvätta allas matchkläder, något som han hade tänkt göra ändå med tanke på invasionen i Husqvarna där fyllesvin får ikläda sig matchdräkter med ursäkten "scvi hållerrr påh baanapp". Kommer bli nåt d där..

Just nu sitter Sälen och gottar sig med poker och tomtegröt, kan inte bli mer tomtigt. Jag är ledsen att du inte är med mig Jones(men jag myser vid tanken på din kväll, haha hoppas du har tråkigt =)

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0