Svintrist inlägg, läs ej!

Tränade alltså igår igen. Gratis på Nordic club gym eftersom det är gratis "första" gången. Frågan är bara när det slutar vara första gången för mig och Jompa..

Enligt rykten menar Martin Nilsson på att det finns ett gym i skolan, som han själv har sett. Finns ingen som tror på hans ljug.

Utvecklade ett system igår så jag skulle lyckas läsa mer i skolböckerna. Läsa ett uppslag sen spela en match i cm08. Det höll i 6-8 sidor. Sen tänkte jag, äh jag läser sen. Det blev inget sen som ni alla förstår.

Åt sushi igår också, inte fullt lika gott som jag minns från aus, kära aus...

Spöade Jompa på pes6 även, när ska jag hitta en värdig motståndare egentligen?

Mkt smått om olika saker märker jag, känns inte som en positiv grej men går inte utveckla något av ovan till mer fullödiga meningar, även om jag inte har försökt.

Tom ursäkten ovan blev kort och boring.

Ska iväg till Legal English sen om 1.5hora. Det kommer nog bli skoj men inte fullt så värdefullt kanske, lika vädelöst som det här fucking inlägget.

ps. träningsvärk: check

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Martin Nilsson

Lätt att det finns, återstår bara o komma på hur man kommer in där...

2008-10-02 @ 14:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0