Skola

Satt igår i 5.5 timme och slet (hahahaha) med seminarie-uppgifter till imorse. Beställde väckning av Jonas, mkt riktigt ringde han vid 8 som bestämt. Tyvärr kände jag inte det var värt att åka till skolan så jag sa hej till andra sidan av kudden och tryckte ner ansiktet i densamma.

Drömde mkt som vanligt när man vaknar på morgonen och somnar om, drömmarna innehöll damhandboll!. Att bli jagad av en haj. Jag(som tjej) och en kille blev jagade. Först i vattnet, sen på land. Vi hade en shotgun och skjöt av fenorna på hajen, visade sig bli perfekta ben för hajen, sen snodde han shotgunnen och jagade mig(nu som liten pojke) på land. Han mejade ner massa folk men jag flydde över ett stängsel ut i skogen så jag kom undan.

Det var ungefär allt jag hade att skriva. sååå... Kanske har ni skitit i jobbet/skola, kanske yeah right. NÄR ni sket i skolan eller jobbet så hade ni en ursäkt för er själv och vad var isåfall er bästa ursäkt?  Min såg ut såhär i morse:

Ähvafan jag lär ju ha alla rätt på uppgifterna, ska jag verkligen slösa bort 4 timmar på att ta mig in till stan, sitta där, och sen hem igen för att få det bekfräftat för mig? Nej, och därför: Hallå Kuddens andra sida.

// Sälen som försöker fylla ut inlägget med uppmaning till kommentarer från läsarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0