Skämt hela inlägget igenom

Dålig aktivitet från min sida på bloggen belös Jonas nyss. Vid hot om en Fejk-Säl började jag dock skriva direkt

Ungefär vid den här tiden på den här dagen borde jag befinna mig i skolan. Men mår inte helt a-okey så sitter här istället, dessutom känner jag inte mig lockad av att attenda skolan längre. Börjar bli mer och mer tveksam om det är värt att gå kvar mkt längre.
Första tentan ska jag nog gå till och se vad som händer, men ryktet säger att den är ruggigt svår och med min effort nerlagd hittills i självstudierna ser det mörkt ut.

Jag äter inte frukt så ofta, därför tar jag såna där brustabletter med massa vitaminer i. Igår hade mamma köpt MultiMan brustabletter till mig för hon "tänkte på min lilla pojke när jag såg dem". Funderar fortfarande på om det är ett illa dolt hån eller ej, degrading var det iallafall.

My smile is a rifle
Im pointing ít at you

Varför kan jag inte komma på såna textrader?

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0