Lagfest

Då var det dags för årets avslutningsfest med fotbollslaget. Jag har egentligen inga övriga kommentarer kring det mer än att medvetslöshet kan komma att inträffa någon gång under kvällen. Vem blir fullast? Jonas eller Sälen?

Jag får bjuda på ett You-tube klipp istället. Tittade på Numbers någon natt i veckan (eller Numb3ers som dem så fiffigt skriver) och blev förvånad över hur jag inte kunde slita mig från denna ganska mediokra serie. Men så i slutscenen kom jag på det. Det var ju musiken som gjorde det. Under hela avsnittet hade Band of Horses - The Funeral spelats i bakgrunden.

Njut eller något:


/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Stefan

Glöm inte ta med ölen din utvisningsbenägna målvaktsjävel.

2008-10-18 @ 16:08:27
Postat av: Sälen

Tyvärr åt han 1.5 pizza + en kyckligbaguette under kvällen. Jag kunde inte hålla honom borta från matställena

2008-10-19 @ 12:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0