Inget att läsa för Affe

Sälen. Vad ska det bli av dig?

Jag vill bli bra på något. Mina options är inte särskilt många.

Pokern går sådär liksom, det går varken upp eller neråt.

Musik är roligt, men jag kan ju inte spela

Det finns inget jobb direkt som lockar. Fan vad kul om man skulle veta, shit det här vill jag jobba med resten av livet. Eller den här linjen vill jag plugga. Känns som plugga gör man bara för att skjut upp arbetslivets slentrian. Rätta mig om jag har fel

En fobi är ju att det aldrig kommer bli något av mig. Was there never more to life ni vet

Jag vill resa runt och bara va. Ha roligt. Bo i en bergstad i Italien eller nåt. Något annat än gråa Sverige och gråare Jönköping. Jag vill leva i en film

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Affe

Varför skulle jag inte läsa det här :P ?

2008-10-30 @ 23:46:10
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0