"Plugg"

Tankar som snurrar igenom huvudet när jag egentligen borde plugga:

* Vilken av Turtles-karaktärerna skulle man vara om man fick välja? Michelangelo tror jag nog efter en stunds betänketid.

* Kommer Scrubs vara lika roligt nästa säsong utan J.D?

* Vem gömde alla porrtidningar som man hittade i skogen när man var liten? En snuskgubbe? En äldre "tuffare" kille? En god fe? Har inte svaret. Någon läsare som vet?

* Ibland letar sig tentan igenom: Var det "utilitarian needs" som var påtagliga attribut av produkten, eller var det tvärtom?

* Varför ger inte mina övningar med leksakspistolen mig några "skills"? Missar vart tredje skott mot garderoben. Illa. Måste bättra mig.

Tenta imorgon klockan 08 så har nästan 9 timmar på mig för fler tankar. Åter till pluggandet.



Jo just det. Imorgon smäller det. Huskvarna IK - Barnarps IF, i Huskvarna Sporthall.

Kiss kiss på Huskvarna.



Tackar Jönsson för den fina bilden.

/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0