Förseeenat om innebandyn

Här kommer kort om veckans bortamatch(inte fullt så lätt och skoj att skriva om bortamatcherna då redaktionen bara attendar hemmamatcherna och ngn occasional bortamatch):

Äggs brorsa nätade tydligen i inledningen av den svåra bortamatchen mot det ur division 2 fallna laget Wedeby. Direkt efter det tappade Barnarp initiativet och förlorar perioden med 2-1. Matchen vänds i andra perioden med, vad som beskrivs, matchens delikatess där hälleflundran nätar och ytterliggare ett mål vilket ger periodsiffror på 2-0 till laget från förorten.
Wedeby som är erkänt starka på hemmaplan gör 2 mål varefter Barnarp kvitterar varefter Wedeby gör 4-5 varefter Barnarp kvitterar. Hälleflundran kontrar in 6-5 med 3 minuter kvar på pass av nygge och trots att Wedeby tar ut myllisfyllis ur kassen står resultatet 5-6 och Barnarp har 6 poäng av 6 möjliga. Tomteverkstans redaktion erkänns som den drivande faktorn bakom den utmärkta starten.

Dagens skratt: Ni har väl läst om Blondinbellas supande? Det står bla att Nils är 8 år äldre än Blondinbella(som är 17).
Konversation med Camme:
Sälen:Va? är han 8 år äldre
Camme:Jag vet det är sjukt
Sälen: mm
Camme:Hur gammal är han då? 26, ne 27.
Sälen: Va? ne 25
Camme:Kollar på mig skumt som jag är dum i huvet  26 är han då, ne 28
Sälen: 25...
Camme:....
Sälen: 25
Camme: A just det haha, jag tänkte hon var 18, och räknade från 20.
Sälen:Va?
Camme:haaha. Jag har fan dyslexi på matte
Sälen:Skrattar med(?) camme

Jompa har f.ö. köpt ny bil idag:


Den jäveln..

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0