Dead or alive

Lägg märke till den dubbla innebörden av rubriken när ni läser inlägget.

Började kolla en film (wanted!) precis där killen, wesley eller nåt, söker på sitt eget namn på google. Impulsivt pausade jag filmen och gjorde detsamma. Upptäcker att det finns artiklar om mig, eller iallafall mitt namn.

De översta länkarna var om en kille i sundsvall som hade dött när han genade över ett järnvägsspår och fick massa el i sig. Jag läser om min namne och till min fasa börjar jag skratta å detta:

- Han var en så levnadsglad och snäll kille. Jag tror inte han någonsin har bråkat med någon. "BEEEP"s motto var: Man lever bara en gång, och det är nu, berättar Olle.

Känner mig som en idiot att jag skrattade, så jävla tragiskt.

Nästa googlesökning handlar om idol-"BEEP". De länkarna klickar vi inte på ens. Jag förstår varför det kommer upp, men orkar inte förklara och antar att ni också förstår varför.

Sen kommer massa om en kille född 92 som tydligen är bra på hockey.

Slutsats: Jag har inte heller lyckats göra något mark här i livet är väl

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Emma

Skandal att du inte googlat på dig själv tidigare. Och har jag inte sagt att kaninöronen är mycket viktiga?

2008-10-16 @ 20:03:37
URL: http://emmafb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0