Dålig vana

Under åren man växer upp kan man, nej, man skaffar sig vanor. Vissa är helt okej andra kan vara helt otroligt idiotiska eller irriterande.
Exemplen är obegränsade men dem dummaste måste ändå vara röka eller snusa(Jonas). Men det är inte pga de tunga grejerna jag skriver detta inlägget. Man kanske måste kniva ner ngn varje gång ngn nämner ens fru? "stab the liver", man kanske måste göra upp en lägereld varje kväll och sjunga ngn struntlåt man lärde sig från scouttiden.
En dålig vana jag har är att efter varje toabesök dricker jag en liten liten skvätt vatten. Den lilla vätskepåfyllningen går till som så att jag kupar handen och dricker, men jag tar inte vattnet till mig, nej jag kommer till vattnet. Detta är lysande av mig för när håret hänger ner så det blir blött och äckligt (om man borstat tänderna och tandborstvätskan ligger kvar) vet jag att det är dags att klippa mig.
Det funkar förresten när jag dricker kaffe eller (varm) oboy också, jävla hår ner i kaffekoppen jämnt

Ser det ut som jag är nyduschad? Ska testa att inte duscha i 1 vecka from nu

F.ö. ska jag till tandläkaren på fredag, det är nu man får igen för man har slackat med tandborstning hela året. Min tandhygienist är het, det ville jag ha också ha fram.

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Affe

Sälen suger! Jag vill att Jonas ska skriva istället. Det här är ju bara smörja.

2008-10-12 @ 13:03:06
Postat av: Sälen

klart som fan jag bara skriver smörja?

2008-10-12 @ 13:41:52
Postat av: Camme

Ja du affe! Tänk på hur du skriver själv. va? va?

"sälen suger" jaha hur tänker du där egentligen, vad menar du med det? Ingen som fattar, det är som att säga att tummen ljuger.

Smörja? smöra en macka, smörja en kedja? smörja Jonas röv?

Du ska vara snäll mot våran fina säl! DU SKA VARA SNÄLL MOT SÄLEN.

2008-10-12 @ 16:57:17
URL: http://cammomill.blogg.se/
Postat av: Jonas

Sälen behöver ta hjälp av en tjeeeeeej!



Nedå, jag gillar Sälen och det han skriver. Tror inte en viss dalmas förstår djupet i hans texter bara :)

2008-10-12 @ 17:21:12
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Martin Nilsson

Jaha, är Affe den där dalmasen från skolan du alltid pratar om jonas?

2008-10-12 @ 17:28:13
Postat av: Jonas

Ja, han som har liten penis och stor käft... Ful som få också!

2008-10-12 @ 17:33:13
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: aFFE

Jonas kasta inte förhud i sjukhus nu! Den där Sälen som du alltid säger suger på sin pappas pung kan fan inte skriva! Säg inte att hans penis luktar mens om du sen ska försvara honom.



stefanochaffe.blogg.se

2008-10-13 @ 01:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0