Ännu ett kval åt helvete

Försökte återigen komma till final i Bahamas-kvalet. Den här gången gick det bra. Men inte tillräckligt. 3 spelare fick platser. Jag kom fucking jävla helvetes 4a. Blev ju en liten peng för besväret ändå, men så jävla trist. Trist tristi trist trist.

Behövde skriva av mig lite. Åkte ut med A9 mot J9 all-in pre... Jävla Kneicht på turn som ska sabba allt.

Men Manchester City är klara för UEFA-cupens gruppspel. Det gillar vi här på tomteverkstan. Särskilt Sälen. Och säkert de här snubbarna från Afrika också:



/ Jonas

Inläggskapning! Jag vill inte blogga så tätt inpå Jonas senaste inlägg och förstöra hans top of the page-moment så jag håller till här nere under honom.

Idag hade jag tänkt plugga och göra seminarieuppgifter. Istället satt jag i ca 5 timmar och spelade cm08. Iallafall så går det bra och jag är i semi i italienska cupen och leder liga.. va sa ni? Det var inte intressant? ok

Givna program att följa just nu;
Fringe!
Färjan!

Missa inte dem

Nu ska jag äta kvällsmat, det blev popcorn och Loka. Cola är inte nyttigt ungdomar!

Hann f.ö. inte klart med Seminarieuppgifterna.

Och man ska inte kommentera i andras namn Boda!, eller ska jag skriva Mattias W?

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0