Anders & Måns

Idag träffade jag projektgruppen vid 10-tiden. Det går till på följande vis:

1. Träffas vid bibliotekets tidningsställ och läser diverse dagstidningar, allt för att försöka undvika det vi egentligen är där för att göra.

2. Gå till ett café för att frukostera, också detta för att fördröja verklighetens bekymmer som stavas projektarbete.

3. Pallra sig till en plats för att skriva projektarbete.

Idag hände något alldeles otroligt lustigt och roligt. Lite spännande var det nog också, har inte kunnat smälta alla intryck än. När vi står i kön för att köpa vår frukost får jag syn på Anders Johansson ifrån Anders & Måns. Anders & Måns-Anders helt enkelt. Fast i 20-års åldern. "En fucking klon!" tänker jag. Jag tittar på min kamrat för att få det bekräftat. Jo, han har också sett det! Vi viskar: "Fy fan vad lik han är Anders & Måns-Anders!".

Men historien tar inte slut där. Neeejdå, det blir bara bättre. Anders & Måns-Anders står med en grupp studenter när en annan människa närmar sig. De ser ut att känna varandra. Den andra människan vänder sig om och visst fan är det en Anders & Måns-Måns klon! Fast i 20-års åldern! Helt otroligt. Lätt Oktober månads upplevelse.

Feg som jag är vågar jag inte fota dem. Men när vi sitter i bibioteket och sliter så får jag se att Anders & Måns-Måns klonen går förbi utanför:



För er som inte vet vilka Anders & Måns är:



/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Stefan

Kan bara bekräfta, det var sjukligt likt. Hysteriskt roligt att lagom tills chocken över den första klonen lagt sig så träder nästa klon in. Dem verkade prata lika muppigt oxå.

2008-10-24 @ 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0