Fejk-Sälen

En random dag i Fejk-Sälens liv:

Idag var jag ute och spatserade... Eller nej vänta nu! Vem försöker jag lura? Idag vaknade jag upp efter det ni vanliga dödliga kallar för lunch och såg mig omkring. "What to do, what to do?" tänkte jag högt för mig själv. Jag valde att lugna mina nerver lite. Jag hade ju trots allt klivit upp ur sängen innan 14.00. Således blir det att lägga mig i soffan någon timme.

Efter att ha kollat första säsongen av The Hills är det dags för frukost. Klockan är ju faktiskt 16.00. Efter några sekunders betänketid springer (lufsar) jag mot kylskåpet och tar fram några isterband. Isterband är min favoritmat. Troligtvis för att den liknar det manliga könet. "Mmm... det manliga könet" brukar jag tänka när jag steker inälvorna.

Efter en hård dag av tv-serier, poker och absolut ingenting så brukar jag avrunda med att förundras över min frodiga mustasch.



Ser ni den?! Otroligt präktig. Det här är iofs en bild på den riktiga Sälen och hans favorit-lekkamrat Nygge men ni förstår säkert.

Att somna är inga problem efter en vanlig Fejk-Sälen dag. Man blir ju förstås helt matt efter alla jobbiga aktiviteter men jag vet att jag måste hålla mig uppe. Natten är till för att spela Utopia. För er normala folk som inte inser storheten men detta kan jag berätta för er vad det går ut på: Man ska vara så töntig som möjligt. Samla på sig trollkarlar och land. Attackera varandra och sitta med sina kinesiska vänner på IRC och diskutera strategier.

Det var nog en ganska bra sammanfattning på vad jag har för mig en vanlig dag. 22 år and living the dream.

// Fejk-Sälen


Kommentarer
Postat av: Camme

Haha, jäklans va skojsamt.

2008-11-23 @ 15:54:51
URL: http://cammomill.blogg.se/
Postat av: Hjalmar

Vilket jävla fokus på spelet!

2008-11-23 @ 18:36:22
URL: http://hjalmar.bloggagratis.se
Postat av: Sälen

Vissa kan skratta i all sin överlägsenhet..

2008-11-23 @ 21:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0