Treason of Isengard

Trodde mig ha fulladdad ipod att dö bort i på bussen idag, visade sig att batteriet var slut, funderade snabbt på om det var värt att ta med sig md-spelade istället, ni vet den som blev utkonkurerad av mp3?, men det var ej värt kom jag fram till.

Pustade ut vid en maskin på gymet idag.
F.ö. satt jag och läste en bok när jag väntade min sedvanliga väntan unden juneportens tak, Där satt en Panda som till slut gick fram och lyfte upp boken och mumlade nåt. "hmm treason of isengard, jag var tvungen att ta reda på vad som var så jävla intressant att man är helt inne i boken"
Panden var 12 år enligt Jompa

Som liten notis kan nämnas att vi finally har köpt ett gymkort efter att ha plankat in 7 ggr på olika gym i stan.

Som sagt:
Pustade ut vid en maskin idag. Får då syn på detta chockerande:


Ja ni ser rätt:


Camme? Är det du som är physio Camme och isf vad fan gör ditt namn på träningsmaskiner?

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Camme

Ja det stämmer. Jag heter physio i mellannamn. Dessa är alltså döpta efter mig eftersom jag uppfinnade själva träningsmaskinen. Det var egentligen inget som intresserade mig från början, men på grund av min njutsamhet var jag tvungen att komma på en träningsverktyg. Därav Gym som nu finns i hela sverige. Tacka mig för biceps.

2008-11-19 @ 14:04:24
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0