Tdschl, tschl

Fyfan, gick upp precis.

Skälet är inte att jag satt upp länge inatt, nej. Skälet är att jag när jag fridfullt försökte somna igår hörde jag massa ljud överallt och var helt övertygad om att det var ett djur under min säng. Troligen en råtta/skogsmus för han löpte fram och tillbaka under min säng.
Efter ett jävla tag fick jag nog och tog mitt pick och pack och gick ut och la mig i soffan efter att ha stängt dörren till mitt rum. Det var inte bekvämt och soffan och nog fan började jag höra ljud här ute också. Förföljd av trippande fötter på trägolv alltså.

Släpar mig in i mitt rm på morgonen igen och får några timmars sömn till.
Mamma hävdar att mössen löper på vinden men jag har en bestämd känsla av att dem kom från under sängen. När jag vidare berättar om djuren som även löper loss under soffan är svaret simply: "du halucinerade kanske?"

Imon ska jag sova med luftgeväret jämnte mig. The hunt is on

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0