SM update

Tomteverkstans Sälen spelar som vi tidigare nämn Poker SM Online ikväll. Undertecknad har valt att bojkotta på grund av att jag inte gillar klienten, eller så är jag för dålig, det är något av det. Är plus för kvällen är jag i alla fall. Kan vara värt att nämna i finanskristider som denna.

Intervju med Sälen (som i skrivande stund är kvar i turneringen):

J: Hur har SM gått än så länge?

S: Jag har fått jobba hårt, men har ett bra slagläge. Jag inledde med livets bad beat och förlorade över 80% av markerna.

J: Vad är du mest nöjd med än så länge:

S: Det har funnits några gånger då jag läst aggressiva spelare och gjort moves med "luft"

J: Har du stött på din idol än?

S: Dan Glimne ute, men hade Fejk-Glimne vid bordet en stund. Peter Swartling ledde tydligen ett tag också om det är något som kan intressera våra idol-tittande tomtiga läsare.

J: Vill du säga något till våra trogna läsare?

S: Tack för stödet, det är för er jag spelar (?)


Förövrigt kan nämnas att det verkar vara en tävling i vem som kan You-Tuba sämst musik. Tosse satsar på svensk 90-tals hiphop medans jag försöker tilta Sälen så gott jag kan med följande alldeles underbara låt:



/ Jonas (och SM-spelande Sälen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0