Sista pluggdagen



Såhär har jag suttit i några dagar nu. Marknadsrätt kallas det visst. Temat för dagen är rosa. Rosa små lappar för att lättare hitta lagarna, rosa understrykningspenna för att stryka under viktiga paragrafer och stycken. Det blir inte roligare än så.

När man tröttnar på alla lagar så tar man en paus. Jag försökte mig på att göra skuggdjur men det är nog det enda som Sälen är bättre än mig på. Vi får ta en kurs någon dag, jag kan inte ens göra en kanin:



Men jag har blivit rikigt duktig på att få gummipilarna att fastna när jag skjuter med min leksakspistol:



Innan jag återgår till pluggandet så vill jag tipsa om ett klipp. Det är den alldeles briljanta Kristoffer Appelquist som härmar Björn Ranelid. Det krävs nog dock att man vet vem Björn Ranelid är.

Appelquist härmar Ranelid

/ Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0