Sena tankar

Här sitter jag övergiven och inte ett dugg trött.

Dagen har spenderats som sig bör inne i hemmets trygga väggar och en liter tur på en grymt opumpad cykel på bäg till ett av mina 4 hem här i jönköping. Därav att jag flåsade och var trött när jag anlände camme

Jonas kastade in handduken för ett tag sen för att kunna få nog med sömn inför en extremt viktig tenta som han börjar skriva om exaxt 7 timmar (i skrivande stund). Hoppas det går galant för dig

Mamma ringde från Stockholm och kursen hon var på. Hon tyckte jag lät ledsen igår och bad min bror att följa upp varför.
Jag sa uttryckligen några gånger att jag bara var trött. Det trodde hon givetvis inte på men vad kan jag göra. 3 timmars sömn funkar inte för Sälar som är vilodjur av naturen och hon har fortfarande inte lärt sig detta mkt elementära inslag i mitt liv

Nu loggar han in bara för det:

Sälen says:
sooooov

Jonas says:

jag skaaaa

Jonas says:

godnatt

Jonas says:

klockan ställd på 06

Sälen  says:

mkt tomtigt av dig att gå in på msn

Sälen says:

jag startade grinden precis

Jonas  says:

gl me den

Sälen says:

gl med framtiden som avgörs imon

Jag gillar att jävlas. period.

En liten sadistisk del av mig önskar att han failar och kommer tillbaka till jönköping som den eviga slackern som jag har blivit så jag kan ha lite sällskap på nätterna när pengarna ska rulla in som dem ska. Shell-bullar saknas =(

Jag ville skriva nåt roligt men märker nu att så blev det inte.

För exakt ett år sen klagade jag på det dåliga vädret i sidney. När jag kollar ut i mörkret känner jag att det var extremt fittigt gjort. Vid jämnförelse hur ni här hemma hade det var det ju livet. Såklart

Sov gott alla där ute

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0