Resten av dag-rapport

Åker således in till Ryhov där pappa jobbar och sliter dagarna i ända.

Han har ett sjyst kontor med en soffa och tv, Sälen like.
En av hans jobbkompisar drar ett skämt efter att ha lämnat möbler i ett hus som heter T-huset:
"ja dem har ju gott om geishor där iallafall"

Jag skrattade iallafall.

Beger mig sedan ut och ska äta frukost, köper en ostmacka på snäckan och vandrar vidare till donkan. Dom serverar frukostmeny fortfarandevilket gör att Sälen får vänta på bättre tider till klockan slår 10 och dem äntligen går igång med hamburgermenyn.
Sälen köper en burgare och konstaterar att människor över 40 vårar inte passar att jobba bakom disken i snabbmatsrestauranger.

Vandrar tillbaka och inser att det snart är dags att åka till tandläkaren. Han ser lite fram emot att träffa den blonda tandhygienisten.
Träffar mina affärsjuristpolare och jag får dra läget för dem, jag har hoppat av. Trist känsla för dem var roliga dem dära, dem har tom flyttat ihop nånstans på ekhagen tydligen.
Får såklart inte den blonda tandläkaren som operatör när jag anländer några minuter försent utan får bedövning av en rumän som sedan börjar rätta till 3 hål i min mun.
Saker att tänka på innan du bedövar din överkäke (överläpp):
Du kan ej röka (all luft slipper ut pga slappheten)
Du kan ej spotta spott
Du kan ej spotta vatten
Du tror att du har en vadderad läpp som alla stirrar på
Du kan ej vissla
(för en sån som Jonas appliceras inte denna regeln, han kan ju inte vissla ändå)

Jag har inte ätit mer än den där burgaren och halva mackan idag. Klockan är 10. Dags att slänga in pommes i ugnen och lövbiff ner i stekpannan

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Du kan ju inte spotta i vanliga fall heller. "tuu". Haha.

2008-11-05 @ 22:10:42
Postat av: Jonas

Jag kan visst vissla, i smyg. Men inte i pressade lägen.

2008-11-06 @ 00:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0