Killen som ville ligga med tjejen men som istället fick skämmas offentligt för det misslyckade raggningsförsöket

Sett på facebook:

Ms y uppdaterar sin "status" (högst allmän grej på facan red. anm.):
Ms y behöver massage nuuuuu!!!
Mr x: då måste man vara snäll ;)
Ms y: haha jag e alltid snäll  =)
Mr x: j a då så =) jag behärskar massage.. faktsikt =) har t.om en bok här hemma =/
Ms y: hahahaha det är bra... allt bra med Mr x annars??
Mr x: YES! gäller att vara mångsidig ;) Jo tack det är bara fint..,. sitter här o fundera på en film hmm Hur är det med Ms y då? Har helgen varit bra ?
Ms y: det är bara fint med mig precis blivit frisk från en seg förkylning=) o helgen har varit riktigt lugn din då??
Mr x: jag håller på att förbereda inör nästa helgs flytt.. så det har varit lugn delvis.. igår festade vi av Våran Ted... han skall till afganistan o leka krig i morgon. Du har väl sett att det är mega fest på G =)
Ms y: mm jag såg det låter kul ju=) usch krig e inte kul =/ så du flyttar nästa helg gottt liljeholmen var det va??
Mr x: japp Liljeholmen here i come.. roselundsgatan 3a tror jag det är =)
Ms y: haha japp här kommer han=)
Mr x: yes! jag har massor av att göra till helgen bara att titta förbi om ni känner att ni är rASTLÖSA ;)
Ms y: hehe låter bra men jag kommer själv ha fullrulle pappsen fyller 50 men blir det en lugn stund så får vi hjälpa dig =)
Mr x: jag menar väl det =) kan ju inte bära soffan själv :)
Elise Karlsson: hahah den e ju tung då får du be alla dina anabola vänner hehe om du har några haha
Patrik Carlström: jag hade räknat med stora starka ms y ju =/ men då får jag väl ringa dem istället *snyft*

Helt utan att fuska utan bara klicka på kommentarer: Hur många smileys fanns det i denna konversation? Alla varitationer på smileys inkluderas i svaret. Det svar som kommer närmast min gissning vinner.

Vinnaren får något slags pris som redaktionen hittar på in the nyck of the moment!

Sälens snabbtolkning av Ms y och Mr x-konversationen:

Ms y: Jag behöver massage, jag är trött och har ont
Mr x tänker nu har jag min chans.
Mr x: Jag har en massagebok, blink blink blink smiley
Ms y: haha, neeever going to happen
Mr x: Men jag tänkte kolla en film, kanske kan vi kolla tillsammans blink blink, jättemkt hint
Ms y: Såhär gör vi, jag låtsas som jag inte fattar vad du vill. Så gör du en cover up av dina initiala intentioner. OK?
Mr x gör en cover up
Ms y plays along

// Sälen


Kommentarer
Postat av: BerraNo1

Du läser duktigt mellen raderna

18 :o)(o:

vinna vinna vinna

2008-11-25 @ 17:41:58
Postat av: Jonas

17?



Är det jag som delar ut priset?

2008-11-25 @ 20:16:06
URL: http://tomververkstan.blogg.se/
Postat av: Camme

14 tror jag. Snälla säg att det är 14 nu då.

2008-11-25 @ 20:36:21
URL: http://cammomill.blogg.se/
Postat av: Affe

23

2008-11-26 @ 02:23:59
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/
Postat av: Capello

16 tror jag... Jag vill inte ha sälens kalsonger som pris bara.

2008-11-26 @ 08:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0