I väntans tider

Sälen has gone missing and probably out fishin

Jag har mötts av en storm av mail som vill jag ska skriva ett inlägg. Det var ett tag sen nu ju

Ingen koll på datumet precis men på en höft gissar jag att det var cirkus 3 dagar sen?


Mkt funderande har gjorts på senaste pga:
Stod i regnet och väntade
Stängde av tv hos kompis klockan 1 och låg följdaktligen i 3 timmar ensam med mig själv och min vilt spinnande iväg hjärna
Gick hem från Camme i mörkret efter att ha hört en del onyttigt. Skit också

Sammanfattat i bilder ungefär såhär:




Gloomy höst och vardag.

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Jonas

Ett förklätt modeblogg-inlägg, mig lurar du inte. Fashion-Sälen...

2008-11-12 @ 17:57:22
Postat av: Camme

Jag kan avslöja att lilla söta sillen ska bli modell i framtiden. Han vet bara inte om det än.

2008-11-12 @ 20:14:14
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0