Hillsan

Inte det bra hillsan nej, utan beverly hills.

Detta är det bra hillsan, som synes

Tänker inte ens ta upp de nya avsnitten som tydligen någon kollar på. Nej jag menar givetvis de gamla fina avsnitten som man kollade på när man var yngre.
Iallafall så går dessa gamla avsnitt nu och mitt i allt slås man av hur jävla fucking förbannad man blir på ungdomarnas söta ideal, käcka humör och "problem".

Donna, vars pappa regisserar eller producerar eller om han gör båda, är givetvis så jävla dålig samtidigt som det är hennes följetong vi följer som ett ihållande drag genom hela serien. Tongen består som bekant i att hon vägrar "ge iväg sin blomma" i showen. Allt medan hon knullade runt som ett svin och drog i sig så mkt kokain hon bara pallade när pappsens kameror inte rullade.

Och alla puttenuttiga killar och tjejer i ett pre-O.C. är sjyst underhållning om underhållningen man är ute efter är parodi på allt dåligt med glamour eller (tänkte skriva sunset beach men eftersom vi alla var slavar under den showen avstår jag).

Nu till dagens avsnitt som fick mig att skriva om skiten:
2 änglar i form av 2 stjärnor (där ena stjärnan (ängeln) försöker earna sina vingar) berättar om ungdomarnas bekymmer på Julafton, i slutet så lyckas alla bli jättesams tack vare ängeln (stjärnan) som helt i enlighet med amerikanska filmer/tv-program får sina vingar i slutet.
Jag spydde således lite i munnen

Såhär så änglarna alltså ut

När dem pratade blinkade dem lite

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0