Halvtidsrapport

Från att ha befunnit mig i världens ände, kaxholmen, till ett besök på ryhov, möbelförrådet,  till ett besök i stan, tandläkaren, till ett besök i hemmet har min dag varit fylld av diverse intryck och observationer.

Det är sällan jag ger mig ut i förotrsdjungeln men igår hade jag fan inget val.

Låg och var förbannad på att jag missade chelsea igårkväll. Det visade sig att det var en tråkig pissmatch från båda håll där dock Roma lyckades få iväg skott på mål (det hände ju inte i 1a mötet) och därmed var vägen ner i avgrunden öppen för chelsea.
Eller ja, man leder ju gruppen still men ändock

Vidare railade jag valet i Usa litegrann. Sen upp till mitt rum som var svinkallt ovanför, men svettigt under täcket. Hur fan gör man då? Jag prövade att blunda, det funkade inte.
Somna kunde jag inte heller eftersom klockan bara var 1...strax innan 3 somnar jag, vid min normala tid alltså

Vaknar med otäck precision i 1-timmarsintervaller tills pappa säger klockan 6.45 att jag kan morna till mig lite, innan avresa. Zombie-liknande a la halloween bajsar jag i frukosten och sätter mig i nerkyld bild och blundar. Kan inte dagen vara slut snart?
Mer om dagen idag kommer senare för att inte skriva megalångt inlägg. Bättre med korta har jag hört

Rekord besökar-wise igår förresten! Visste att ni gillade inlägg om fantasy, mer sånt!

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0