Grattis Sälen!

Idag fyller Sälen 22 år. Jag sa grattis till en Sälen som precis slagits ut ur SM igår lagom till Nyheterna på SR kl 00.00. Först med andra ord. Det är inte utan att jag känner en viss stolthet. Men Sälen hade åkt ur SM. Sälen var otröstlig. Han ville "duscha kallt i fosterställning, lyssna på Kent och onanera". Men såklart gjorde han inte det (?).



Sälen på väg till Nånting-Fors-Bäck-Nånting-Hult eller vad platserna nu heter som vi brukar besöka för att sparka boll.

Korta fakta om vad Jonas vet om Sälen:

Sälen är en av de smartaste personer jag känner (meningen sponsrades av ironi.com). Han redan nu börjat öva på att inte visa tänderna på kort. Om någon månad eller två så kommer han ändå inte ha några. Det sa hans blonda tandhygienist till honom förra veckan.

Sälens topp 5:

* Shell och deras bullhylla
* Sälar
* Isterband
* Michael Ballack
* Poker

Bubblare: Veronica Wagner, John Frushiwhatshisname, Jonas

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Sälen

Fan vad du ljuger Jonas.



Inte fan ville jag lyssna på Kent, betongdjungelboken för faaan

2008-11-03 @ 12:45:53
Postat av: Affe

"duscha kallt i fosterställning, lyssna på Kent och onanera"



RÖR INTE MIN PUNCHLINE!!!

2008-11-03 @ 14:50:19
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0