En livets bad beat

Kommer ut från toan där jag gjort ett efterlängtat besök och ser datorn stå på några tidningar. Mitt hämtade vatten står lite bekvämt utsatt på samma tidningar. Jag undrar ltie förstrött om sladden sitter i till datorn men ser den inte där jag står framför den.
"Hmm, kanske om jag lyfter på datorn lite"
Tänkt och gjort.
Det visar sig att sladden gömde sig under tidningarna vilket resulterar i vält glas. Pga superreflexer räddar jag halva glaset från utspillning men när jag tar tag i nämnda glas för jag det i riktning över datorn och spiller ut resten där på istället.
Sen paniktorkade jag datorn (som uppenbarligen fungerar fortfarande) men tryckte då in alla knappar som uppfunnits och det resulterade i uppfuckat utseende på datorn.
Lägg märke till menyerna:


Det blev ingen bra bild? aja bajs blev det iallafall. Får visa en till bild för att blidka

Det är någon nisse som tar sig friheter i en rubrik som handlar om Cameron Diaz Kärlekskur:


Skumt

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0