En circus

Obama, Obama, Obama... Idag kommer de flest bloggar skriva om att det var sån tur att inte McCain vann. Jag har försökt sätta mig in lite men fattar egentligen för lite för att ha en åsikt. Jag förstår att Obama troligen är ett bättre alternativ men inte mer än så. Demokraterna verkar vettigare. Jag väntar och ser vad som händer. Men ni andra som påstår att ni förstår får gärna tjoa och hoppa runt av glädje idag. Hoppas bara att ni lägger ner samma energi när det är riksdagsval i Sverige. Fast det är klart. Då visar dem ju inga häftiga valmöten från stora arenor.

Det kan inte ha varit överdrivet många som förstod Sälens senaste inlägg. Babblade på om någon fantasy-författare. Fantasy? Vem fan läser sån smörja? Man är väl ingen tönt heller?


Fick förövrigt ett MMS någon gång efter 07. "Vem fan uppfann klockan 7 på morgonen?" stod det. Jag var faktiskt vaken och kunde således skicka tillbaka: "Jag är vaken men ska nog lägga mig i sängen någon timme".

Jag tror Sälar är nattdjur.

Kapar inlägget mkt kort och koncist med att konstatera att Obama inte är afroamerikan (politiskt korrekt!) utan tvärtemot alla andra svarta ser ut som en kille med läppstift och botox i läpparna (inte läppstiftet, det tas på läpparna) och som använder brun utan sol-kräm. Konspiration för att få negers att rösta på honom!
// Sälen


/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0