Bildkavalkad à la Sälen

Sälen verkar vara en jävel på att fotografera. Vill inte vara sämre, men det lär det förmodligen bli, inga nakenbilder tyvärr.

Anyway, min dag i bilder:

Promenad till biblioteket för att läsa bok.


Går förbi dessa otäcka skapelserna på vägen. Aliens som vill ta den i stjärten. Konst kallas det minsann:


I biblioteket finns stora fönster med lässtolar placerade bakom. Där sitter folk och läser. Det ser mysigt ut. De jävlarna romantiserar pluggandet. Det är inte mysigt. Sälen har fattat det. Inte jag:


Precis innanför dörrarna återfinns tidningsstället. Där läser jag varje dag Le Monde och Financial Times. Vissa dagar bläddrar jag igenom JP också:


Idag läste jag min bok som säkert heter något i stil med Entrepreneural bla bla. I boken fanns en liknelse. Entreprenörskap är som "The Heffalump" i Winnie The Pooh:

Stor och svår att fånga och många har olika uppfattningar om hur han ser ut.

Då vet jag vad det handlar om till tentan. Det är den här lila elefanten som är svaret:



/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0