Tråkig natt/angående spelberoende

Har inget att göra och är inte trött. Sälen har gått och lagt sig då han ska upp vid den högst okristliga tiden kl 11.00. Här följer Jonas dag (som även innefattar en del av Sälens dag):

Gårdagens festande skulle avslutas med lite efterfest. Dock blev det inte så mycket fest på efterfesten. Den inleddes med att undertecknad fick en smäll på käften och ramlade ihop utanför Ängsbacken. Den slutade med att undertecknad framåt 05.30 somnade med Crazy Klonk Tosse. Trots Tosses långa hår så kunde jag inte få upp den.

Dagens poker inleddes efter 12 då jag inte orkade ligga kvar i sängen och gick således mot datorn för att stilla beroendet en aning. Istället för att ligga kvar i en skön säng kämpade jag mig upp. Idioti? Kanske. Låt oss kalla det ett lättare spelberoende. Plussade iaf 400 och hittade också Dejanov (a.k.a Bruno, Kollo, Drulle, Klejan mm mm) vid ett 1/2-bord. Lyckades bluffa honom i en hyfsad pott så lämnade sessionen nöjd. Dejanov höjer upp pre till 8 och jag re-raisar till  24 med 2-2. Floppen kommer 7 hög och jag betar ut 55. Dejanov tänker länge och lägger tillslut vad jag har fått veta i efterhand J-J. Great Succes! Tomte-Dejanov :)

Under dagen har jag också lyckats förlora grovt i Monopol, förtära en kebabpizza, skrattat åt ett antal Family Guy-avsnitt med Sälen och Tosse samt klonkat ett fyrtal i Omaha i en fyrvägspott mot Sälen och Tosse live.

Nattgrinden började inte så bra men efter ett antal K-K och set med mellanpocket vände det rejält. En riktigt bra session. + totalt 3994.

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Sälen

fyfan för spelare som bara spelar på tur

2008-07-20 @ 10:31:49
Postat av: bääck

dansken varför nämner du inte ens fotbollen...;)? man kan inte bara glorifiera haha

2008-07-22 @ 17:10:04
Postat av: Jonas

haha.. nämner det viktigaste. Att jag inte kämpade i en fotbollsmatch är väl ganska ointressant?! :)

2008-07-22 @ 18:16:19
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Sten Koll

Ryktas om att jonas är så dålig i buren just nu, att han inte ens kan fånga en badboll. Man blir vad man äter, jerry! =)

2008-07-22 @ 19:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0