Som en riktig man

Nyligen kunde man läsa i Aftonblaskan om hur kvinnor föredrar män med skäggstubb, dem gillade varken helskägget eller helrakat in the face.  Detta leder mig till dagens problem:

Som en människa med testoteron i kroppen har jag hår i ansiktet, något som Sälen själv anser inte ser helt för jävligt ut på sig själv, in fact det ser bättre ut än slätfacat så att säga.

Mitt problem är att när det börjat växa lite för långt och man ska raka sig har jag ännu inte listat ut hur min rakapparat fungerar vilket skapar problem eftersom jag bara har en hyvel att jobba med för att korta ner skiten.
Tyvärr innebär även detta att jag gradvis förstör och tar bort för mkt vilket i slutändan alltid leder till (och utan undantag) att jag endar up med helrakat. Jävla bajsigt problem är det.

Jonas slutade på fläckten (med ck) idag. Ett nöje borta ur Sälens liv.

Täntke skriva följande till han i morse när jag vaknade vid 10: haha, nu vaknade jag. dags att somna om.

Tyvärr slutade mitt mobbningssms olyckligt med att jag somnade innan jag hann skicka skiten, hållandes mobilen i handen... Jag vaknade aprubt en tid senare med att jag fick ett sms (vaknar normalt inte av sånt, men nu höll jag ju mobben i handen) från Jonas där han skrev:

"pressmeddelande från Jonas: Sista fläkten (med enkel-k; red. anm.) i mitt liv (förhoppningsvis;inte red.anm) börjar monteras just nu!!! nästan orgasm här på fläkten(enkel-k igen;red.anm.)! orgasm fanns f.ö. inte i min t9, lustigt lustigt."

Slutsats: Mitt sista mobbnings-sms föregicks av insikten om att jag aldrig kommer vakna en vardag klockan 12 igen och tänka: "haha, nu har jonas 3 timmar kvar att jobba. Dags att skicka mobbnings-sms."

//Sälen

Kommentarer
Postat av: 118 100

Här är produkten du behöver! Bara att handla tycker vi på 118 100


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0