Saker jag hatar:

1. Pokerkvällar som tär på psyket. Där man vet hur jävla tur alla idioter ska ha mot just precis mig. Uttagningsriggen existerar, jag börjar faktiskt tro Sälen.

2. Fotbollsträning med löpning i 30 graders värme.

3. Shell´s  Coca Cola Light som skummar som fan. Ingen orkar stå och vänta på att det lägger sig och sen trycka på knappen igen. De lär göra en jävla vinst på det blasket.

Nu gäller det att skapa positiva bilder i huvudet. Eftersom jag är smått efterbliven så tittar jag på bilder utanför huvudet istället. Här är en som lindrar dagens förlust i kassakistan. Från fisketuren förra veckan. Enjoy:



- ca 2000 ikväll. (Orkar inte titta efter. Kan vara 1500, kan vara 2500. Alltid velat säga godnatt i en parentes. Godnatt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0