Morgonstunden har guld i munden

Tråkigt att läsa om dina bravader på pokerborden Jonas. Även om en sadistisk sida av mig tycker det är skönt att även en klonk-räv som du kan backa iallafall en dag. (plussade själv 1400 igår, skulle varit så mkt mer)

För dem som inte visste det var jag I Beerduck förra veckan. Fint väder, fint boende, fin italiensk sorbet-glass. Ska inte bli långrandig och berätta knappt nånting egentligen. Ville bara lista pusens 3 bästa citat från veckan, eller pussen som han blev känd som allt eftersom:

"Det här luktar illa" ; Pusen diskar sin sönderbrända kastrull

"Då kissar jag i din säng Sälen" ; apropå att jag låg i hans säng och kollade tv

"Penis smakar bättre i munnen" ; random statement

                          Pusen tänker djupa tankar om Jessie Rain



Håller helt med dig Jonas angående träningen i värmen, huvudvärk hela kvällen eller?

//Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0