Introduktion

Jag förlorade (om än med väldigt liten marginal) på tv-spel och därför hamnade introduktionsskrivandet på min lott.


Vi vet inte varför vi ska ha en blogg. En idé som slog oss när vi inte hade något att göra låter som en bra ursäkt. För ursäkta sig måste man tydligen ha för att få blogga i vår umgängeskrets. Själv ser jag det mer som ett tidsfördriv, framförallt för Sälen som inte gör så mycket på dagarna, men också för mig när jag tröttnat på att plugga.


Bloggen kommer att handla om både stort och smått. Mestadels kommer ni nog inte förstå er på vår briljanta humor men det tar vi tyvärr ingen hänsyn till. Man skulle kunna säga att bloggen är till för oss själva och dem i vår närhet (och naturligtvis några tomtar som råkar snubbla in genom världens vida nät) som uppskattar två genier som för länge sedan trampat över gränsen till idioti. Vissa kallar oss efterblivna men det anser jag vara direkt elakt.


Ett ämne som kommer att tas upp mer frekvent än andra är förmodligen poker. Sälen säger minst några gånger i veckan till mig hur mycket han hatar poker. Dock har stackaren inget jobb så han måste bli utdragen dag efter dag för att tjäna ihop till brödfödan. Själv är jag sponsrad av CSN så jag har inte samma krav på att gå plus.


Ni kan förvänta er diverse presentationer av oss själva och vår omgivning inom en snar framtid. Vi tar den här bloggen på så litet allvar som möjligt så vi får se hur den utvecklas.


/Jonas


Kommentarer
Postat av: Martin Nilsson

Till en början måste jag ge er stort beröm för den eminenta designen ni har på er blogg, vackert!



Jag vill även tips er om åtta-dolls 20 pers-turneringarna på pacific poker, det är där pengarna finns att hämta!



Ett önskemål jag har är att bubban återberättar jerry-historien från peace and love här på bloggen.



Tack på förhand!

2008-07-06 @ 22:01:32
Postat av: Säger jag inte

En Barnarpsdåre besatt av poker och String-Emil som bloggar, kan bli intressant.

2008-07-06 @ 22:21:02
Postat av: Jönsson!

Väldigt bra förslag av Martin Nilsson måste jag säga! Den storyn måste vi höra om och om igen... Även den om när Martin Nilsson knyter upp tröjan på ett staket är värd att höra flera gånger om!

2008-07-07 @ 00:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0