Inlägg efter tjatande från Bruno

Bruno har legat på mig som en igel... Känner mig därför tvungen att skriva några rader.

Inget kul att blogga när inte Sälen är närvarande (det var inte ett uttryck för saknad! eller kanske lite). Efter mitt monsterplus i lördags så har allt gått åt helvete. Mina raketer får inte stå mot random skithänder och seten får släppas mot stegar och färger.

1200 minus i söndags och några hundra igår. Idag gick det lite bättre. Plusade marginellt i cashgamet, men vem dyker upp då om inte Crazy Klonk Tosse som kommit hem från kvällsskiftet på El Gig. Det slutade med att jag reggade i samma 100kr x-tra snabb. Kom tvåa av 100+ så blev 2800 där.

Pokern idag +2790

Kommer något intressantare inom kort.

/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0